zaterdag 15 mei 2010

Shout Out Louds - Impossible


4 opmerkingen:

  1. Ja ik weet dat sacha ze heeft, maar die zijn 80 euro ofzo! en bij de primark zijn ze 5 dus dat is wel erg verschil, dus als ik ze ooit bij primark koop dan haal ik liever 2 paar voor een tientje maar alsnog bedankt he! :)

    oja ik volg je!
    xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is waar, maarja ik heb de primark niet echt om de hoek ofzo dus ze toch maar bij sacha gehaald, en daar kan ik wel een paar jaar mee doen :)

    Leuk dat je me volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn kamer moet ook nog hele make over ondergaan! :) die hartjes heb ik pff 2 jaar geleden gekocht in Hengelo het is een plaatselijk winkeltje ik heb geen idee sorry!
    maar je moet gwn goed kijken in de stad zoeken naar van die home winkeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oke! Ja ik moet nodig maar is een keer gaan winkelen en dan voor spullen van mijn kamer in plaats van kleding, haha je kamer ziet er nu anders wel mooi uit hoor. ik vind die kleur geel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen